همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

عکس یه دختر پسر دانشجو که پشت ساختمون دانشگاهمون دارن

عکس یه دختر پسر دانشجو که پشت ساختمون دانشگاهمون دارن کارای بد بد میکنن. این عکسو یکی از بچه ها یواشکی از پنجره ی یکی از کلاسا گرفته.
منم چون این عکس یه خورده زشت بود اونو گذاشتم توی ادامه ی مطلب. گفتم شاید کسی نخواد اونو ببینه ...


.


.


.



.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


 


دیر اومدی رفتن!


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


 خوب خودتو نشون دادی!


بی تربیت.


حالا من یه چیزی گفتم، توهم باید سریع بیای ادامه ی مطلب.


بده بد بد

نظرات 10 + ارسال نظر
شادی جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.sina555.blogfa.com

سلامون علیک ! ، دیدم زیاد واسم کامنت میزاری بی مرامیه اگه من نیام

راستی با تبادل لینک موافقی؟ هه هه هه عجب سوالی پرسیدم خب معلومه که موافقی ! اما من هنوز فکرامو نکردم ، روش فکرمیکنم خبرت میکنم بعدن...

فرید جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ب.ظ

باحال بود
یه جورایی فید خوردم

اشکال نداره
بزرگ میشی یادت میره

ساناز جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ب.ظ

آفرین
البته من که نرفتم پایین
باور کن

باور میکنم
باور کن

ناشناس موذی جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

ای خدا بگم که چی بشی

من با کلی ذوق و شوق رفتم پایین دیدم بابا اینجا خر داغ میکنن
کباب کجا بود

همه جا همین جوریه
قصه نخور پیر میشی

افسانه چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

شوخی خوبی نیود

امیر حسین چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

اون پسر و دختره من و دوستم بودیم
اخه خجالت نمی کشین می خوایین حرکات عاشقانه منو دوستم ببینین
من که راضی نیستم

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ

فیلم سکسی میخوای

farnaz دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

bamazee boooooooooooooooooood

renjer جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

اگه کسی پایین نرفته بدونه که نرمال نیست ، مطموننا 90% می دونستن که سرکاریه ولی باید رفت و دید تا فکرت آزاد شه . یه رنجر واقعی باید به همه چیز عکس العمل مناسب نشون بده

بیتا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

ای بد جنس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد