همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

مقاله برق کشی ساختمان ازسیرتاپیاز

http://sound.westhost.com/p27-f1b.gif

مقدّمه

ابتدا به بررسی حفاظت ایمنی درکارگاه برق ونکات ایمنی درکارگاه برق ومعرفی وسایل مورد نیازو...وبعدهم به اموزش اتصال مدارات الکتریکی ومعرفی مدارات الکتریکی می پردازیم.(کلیه نقشه مدارات دراخر)

ادامه مطلب ...

نرم افزار چت برای همه گوشی ها

سلام به همگی

این سایته برای کسایی که می خوان برنامه چت کردن رو توی گوشیشون تجربه کنن


ابتدا وارد لینک زیر میشین بعد گزینه دانلود رو میزنید

بعد برند گوشی رو انتخاب میکند و بعد ... حالشو ببرید

نظر فراموش نشه 


ورود به لینک برنامه

آشنایی با برنامه‌نویسی به زبان اسمبلی ریزپردازنده 8086/88

اصول برنامه‌نویسی کامپیوتر: گذری بر سیستمهای مبتنی بر پردازنده، ساختار داخلی کامپیوتر، نحوه اجرای دستورات در کامپیوتر، جایگاه زبان اسمبلی، گذری بر پردازنده‌های اینتل از ابتدا تاکنون، مدحقیقی و محافظت‌شده
نمایش اطلاعات در کامپیوتر: دستگاههای مختلف عددی و محاسبات و تبدیلات، روشهای نمایش اعداد منفی، اعداد ممیز شناور، سیستم اسکی

ادامه مطلب ...

سناریو نویسی و مراحل ساخت یک بازی فوق العاده

http://aftabu.com/uploads/posts/2011-05/1306006060_counter-strike.jpg


سناریو نویسی و مراحل ساخت یک بازی فوق العاده مراحل سناریو نویسی و مراحل آغازین ساخت بازی:
1.مشخص کردن سبک بازی و موتوری که با آن میخواهید کار کنید.
2.مشخص کردن داستان بازی .
3.مشخص کردن مراحل بازی و وقف دادن آن با مهارت های خود .
توضیحات:

ادامه مطلب ...

مراحل تولید یک بازی

http://p30download.com/filez/3/2005/08/imgz/marioxp.jpg


برای بیش‌تر مردم، تجربه بازی‌های کامپیوتری با خرید چند بازی از فروشگاه‌های کامپیوتری شروع می‌شود و با جاگرفتن آن بازی‌ها در کمد اتاق‌شان به پایان می‌رسد. فقط عده کمی هستند که تشخیص می‌دهند ساخت یک بازی به پیچیدگی ساخت یک فیلم پرهزینه هالیوودی است.

ماه‌ها برنامه‌ریزی و آماده‌سازی، نوشتن داستن بازی، شخصیت پردازی، استفاده از فناوری‌های پیشرفته و قدرت بالای کامپیوتری از جمله عوامل مهم برای ساخت یک بازی است. برای اینکه نشان دهیم یک بازی به طور خلاصه چه مراحلی را تا عرضه طی می‌کند، نگاهی به مراحل ساخت بازی Dungeon Siege2 از شرکت Gas powered می‌اندازیم.

ادامه مطلب ...

طراحی اولیه بازی و داستان:


بازی های کامپیوتری علی رغم قدمت کم ، هم اکنون سود آورترین صنعت سرگرمی جهان شناخته میشوند و حتی در سال های اخیر از صنعت سینما نیز پیشی گرفته است! بازی کامپوتری نوعی نرم افزار است که میتوان ان را از پیچیده ترین نرم افزار ها به حساب اورد. در این نوع نرم افزار پیشرفته ، کارشناسان بسیار با تخصص های گوناگون در کنار هم فعالیت می کنند تا محصول نهایی را که همان بازی کامپیوتری یا به اصتلاح ، گیم است را تولید کنند. به دلیل همین پیچیدگی فرایند تولید ، معمولا برای ساخت هر بازی کامپیوتری ده ها ، و برای بازی های سطح اول جهانی صدها کارشناس با تخصص های گوناگون نیاز است. برای اشنا شدن بیشتر با عوامل دست اندرکار ساخت هر بازی ، میتوان فرایند تولید بازی های کامپیوتری را به چندین بخش تقسیم کرد که میتوایند متداول ترین انها را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

ادامه مطلب ...

خواص اعجاب آور چای سبز

http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/6125.jpg

مصرف چای سبز در تعداد انگشت شماری از خانواده ها رایج است اما این اطمینان وجود دارد که افراد با آگاهی از فواید این چای بیشتر به سمت مصرف این نوشیدنی باارزش جذب می شوند. اخیرا از فواید بسیار چای سبز صحبتهای زیادی می شود و حتی چای را بهترین نوشیدنی پس از آب می دانند. هم چای سیاه و هم چای سبز دارای رنگدانه هایی هستند که اثر کاهش ابتلا به سرطانهای مختلف در آنها دیده شده است. زمانی که چای با غلظتی مناسب دم بکشد، تنها محتوی نیمی از کافئین یک فنجان قهوه است. با این حال چای بدون کافئین هم وجود دارد.

ادامه مطلب ...

فراموش نکنید مهم‌ترین اصل در تسکین دردهای کمر، گرم کردن عضلات آن

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

تغییرات رنگ پوست می‌تواند باعث ایجاد مشکلات روحی و اجتماعی در افراد شود و به‌خصوص در کسانی که به دلیل نوع شغل خود تماس چهره‌به‌چهره و مستمر با دیگران دارند، می‌تواند موجب افسردگی شود. گاهی اوقات درمان‌های ناصحیح می‌تواند مشکل شما را زیادتر کند. در ادامه شایع‌ترین علل ایجاد لک صورت و انواع لک‌ها را بررسی می‌کنیم...

ادامه مطلب ...

.:: ورزش هایی برای کمردرد ::.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از کمردردهای مزمن رنج نبرد و به دنبال راهی برای رهایی از این دردها نباشد. در این میان کسانی هستند که فریب تبلیغ‌های دروغین را می‌‌خورند و میلیون‌ها تومان پول خرج می‌کنند تا به کمک روش‌های نادرست، قدری این دردها را تسکین دهند، اما با برخی حرکات ورزشی ساده، می‌‌توان درد کمر را تسکین داد.

ادامه مطلب ...

.:: دخترتان را از آرایش منع نکنید ! ::.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

مادران وظیفه دارند به دختران و نوه های خود اسراری را بیاموزند که آنها را وارد اقیانوس زیبایی و طراوت کند. فراوانند زنان جوانی که به روش های غلط یا غیر بهداشتی آرایش عادت کرده اند و این عادت ها به ویژه در مقدار استفاده و غلظت لوازم آرایشی است که به مرور زمان تاثیر بدی روی پوست و سلامت آنها می گذارد. چه رازهایی است که مادران باید بر آن تکیه داشته باشند و بهترین زمان برای گفتن آنها چه زمانی است؟ جواب این سوال ساده نیست،

ادامه مطلب ...

.:: چهارده اشتباه رایج در بین مریض ها، پزشک ها و داروسازها ::.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


1. برای 90% سرماخوردگی ها هیچ چرک خشک کنی لازم نیست. یک بسته قرص سرماخوردگی و یک شربت دیفن هیدرامین کامپاند و یک عدد استامینوفن به همراه استراحت مطلق و نوشیدن مایعات و مصرف ویتامین ث کفایت می کند.

ادامه مطلب ...

.:: چگونگی شاداب کردن پوست در فصل پاییز ::. ::.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


پوست یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارگان‌های بدن است که وظیفه حفاظت از تمام اعضای داخلی بدن را نیز بر عهده دارد. علاوه بر این، برای داشتن ظاهری زیبا و بانشاط باید به فکر مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن باشیم. شاید به همین دلیل است که افراد هزینه‌ زیادی برای مراقبت از پوستشان می‌پردازند و به هر طریق سعی دارند شفافیت و نشاط آن را تامین کنند. با این حال با فرا رسیدن فصل سرما به دلیل کاهش رطوبت هوا و وزش باد، ممکن است با مشکل خشکی پوست روبه‌رو شویم. خشکی پوست نه تنها موجب داشتن ظاهری نازیبا می‌شود، بلکه می‌تواند بیماری‌ها و مشکلاتی جدی را به وجود آورد.

ادامه مطلب ...