همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

کربوهیدرات ها Carbohydrates

کربوهیدراتها اصلی ترین و آسانترین منبع انرژی در دسترس بدن هستند
میزان سرعتی که کربوهیدراتها در بدن متابولیزه می شوند توسط مقیاسی به نام شاخص قندی اندازه گیری می شوند . یک شاخص قندی بالا به این معنی است که آن کربوهیدراته به سرعت متابولیزه می شوند و بالعکس .
مثلا نشاسته (در برنج و سیب زمینی و ...)  دارای شاخص قندی پایین بوده و آهسته متابولیزه میشوند ولی قند میوه دارای شاخص قندی بالا بوده و به سرعت متابولیزه میشود بنابراین سرعت آزاد کردن انرژی در مواد مختلف متفاوت است
کربوهیدراتها در بدن به گلوکز تبدیل میشوند این گلوکز در جریان خون حرکت کرده و به عنوان سوخت برای انقباض عضلات به کار می رود . گلوکز اضافی هم بصورت گلیکوژن در عضلات و کبد ذخیره می شود تا در هنگام نیاز دوباره به گلوکز تبدیل شود

ادامه مطلب ...

قوانین مصرف کربوهیدرات Rules carbohydrates


اگر شما تصمیم بگیرید درباره مصرف کربوهیدرات از ۲۰ بدنساز سوال کنید،احتمالا ۲۰ تئوری مختلف درباره مصرف آن دریافت خواهید کرد.طیف گسترده ای از شیوه‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کنند با دست کاری مناسب میزان مصرف کربوهیدرات بتوانید چربی بدنتان را از دست بدهید.ما در این مقاله با مطرح کردن این موضوع و بحث پیرامون روش‌های کنترل و مصرف کربوهیدرات‌ها و همچنین ارائه راهنمایی‌ها و پیشنهادات به شما اجازه می‌دهیم که حجم عضلانی بدون اضافه کردن به ذخایر چربی بدست آورید.

ادامه مطلب ...

با روش های زیر کمتر عرق کنید! Sweat


عرق کردن، یکی از مشکلاتی است که در روزهای گرم تابستان انسان را آزار می دهد ... برخی افراد از بوی عرق کلافه هستند و برخی دیگر از لکه هایی که روی لباس هایشان بر جای می ماند، گله می کنند.
این مقاله شامل ۱۰ توصیه است که می توانید با به کار بستن آن از میزان تعریق بدنتان بکاهید و کمتر آزار ببینید.

ادامه مطلب ...

.:: بهترین موادغذایی برای کاهش وزن ::.


مواد غذایی خیلی خوبی هستند که استخوا‌ن‌ سازی می‌کنند، از ابتلا به بیماری‌های مزمن جلوگیری می‌کند، بینایی شما را تقویت می‌کنند و حتی ذهنتان را نیز تیز و فعال نگه می‌دارد. اما آیا می‌دانستید تحقیقات جدید نشان می‌دهد این مواد غذایی می‌توانند به لاغر شدن شما هم کمک کنند؟

ادامه مطلب ...

.:: متناسب کردن اندام در بیست دقیقه ::.


آیا می‌توان بدون کم کردن وزن، اندام متناسبی داشت؟ با انجام دادن شش حرکت ساده که روزانه فقط 20 دقیقه از وقت شما را می‌گیرد، قدرت عضلات سه بخش بالاتنه، ستون فقرات و پایین‌ تنه خود را افزایش دهید. می‌توانید روزانه فقط ورزش‌های یک بخش از این سه بخش را انجام دهید، یا از هر دو حرکت پیشنهادی در هر بخش، فقط یکی را انتخاب کنید. حرکات پیشنهادی را 3 تا 5 بار در هفته انجام دهید تا نتیجه را پس از گذشت فقط سه هفته ببینید!

ادامه مطلب ...

.:: ۲۳ راهکار ایده آل برای کاهش چین ‌و چروک پوست ::.


چه ۳۵ ساله باشید و به تازگی اولین نشانه‌های پیری را مشاهده می‌کنید یا ۵۵ سالتان باشد و پوستتان دیگر تاریخ تولدتان را مخفی نمی‌کند، مطمئناً به دنبال راه‌هایی برای کم کردن چین‌وچروک‌های پوستتان هستید.

ادامه مطلب ...

چـهار گام برای افزایـش اعتـماد به نفـس


شاید شما هم در زندگی شرایطی را تجربه کرده اید که خود کم بینی و احترام به نفس پایین، مشکلات ناخواسته ای را برایتان بوجود آورده است. عزت نفس و داشتن احساس خوب نسبت به خود، از جمله مواردی اند که بسیاری افراد در زندگی خود در آرزوی رسیدن به آن هستند.


ادامه مطلب ...

همـواره زنـده بـمان و زنـدگی کـن ...

همـواره زنـده بـمان و زنـدگی کـن ...



شب ها زود بخواب

صبح ها زودتر بیدار شو

نرمش کن، بدو، کم غذا بخور

زیر بارون راه برو

تو زمستون گلوله برفی درست کن

ادامه مطلب ...