همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

پادشاهان بازار لپ‌تاپ‌ها؛ هرچه ارزان‌تر بهتر



هر سه لپ‌تاپ موجود در این فهرست جزو ارزان‌قیمت‌ترین محصولات موجود در بازار هستند. با این حال ما آنها را به این خاطر ستایش می‌کنیم که کیفیت را قربانی قیمت نکرده‌اند

وضعیت بازار لپتاپها به شکلی است که ترجیح میدهیم فعلا دست به خرید نزنیم و به دوستان و آشنایان هم توصیه کنیم خرید این کالا را به تعویق بیندازند. با این حال بعضیها چارهای ندارند و به خاطر نیازشان مجبورند دست به کار شوند. این فهرست شامل سه لپتاپی است که با کمترین قیمتها، تواناییهای معقولی از خود به نمایش میگذارند.




 Lenovo Essential B570e-O

IBM

لپتاپهای سری B کمپانی Lenovo از لحاظ ظاهری و از لحاظ تکنولوژی سختافزاری، شباهت زیادی به سری گرانقیمت Thinkpad دارند. این لپتاپهای 15.6 اینچی از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و بیشتر برای کسانی مناسبند که به دنبال لپتاپی پیشرفته و با کیفیت با قیمتی مناسب برای کارهای مهندسی و اداری هستند. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپتاپها از رزلوشن واید 1366x768 استفاده میکند. روشنایی صفحه نمایش بسیار خوب بوده و از زاویه دید بالایی برخوردار است. شاید تنها ایرادی که بتوان به صفحه نمایش این دستگاه گرفت، براق بودن آن است که البته با قیمتی که این لپتاپ ها دارند، انتظار داشتن صفحه نمایش مات خیلی منطقی نیست.

پادشاهان بازار لپ‌تاپ‌ها؛ هرچه ارزان‌تر بهتر
 از لحاظ تنوع پورتها و ورودیها، سری B، بسیار کامل است. علاوه بر سه پورت USB 2.0، یک پورت ترکیبی eSATA و USB هم وجود دارد که به کمک آن میتوانید هاردهای SATA را با سرعتی بالا و به راحتی به لپتاپ خود متصل کنید. به علاوه خروجی استاندارد VGA، یک پورت HDMI نیز برای وصل کردن لپتاپ به سینمای خانگی وجود دارد.

پادشاهان بازار لپ‌تاپ‌ها؛ هرچه ارزان‌تر بهتر
کیبورد مناسب

کیفیت بد بلندگوها

قیمت: حدود یک میلیون و 500 هزار



 Aspire E1-571-33122G50Maks

Acer

یکی از دغدغههای اصلی مصرفکنندگان، پیدا کردن بهترین لپتاپ در بازه قیمتی مورد نظر است. در این میان Acer همواره به تولید لپتاپهایی که فراتر از قیمتشان عمل میکنند یا به اصطلاح لپتاپهای «به صرفه» معروف بوده است. بدنه خارجی E1-571 کاملا از پلاستیک براق مشکی ساخته شده ولی هنگامی که دستگاه را باز میکنید با ترکیبی از رنگهای نقرهای و مشکی مواجه خواهید شد به طوری که استراحتگاه مچ دست کاملا نقرهای بوده ولی کیبورد و قسمتهای بالاتر، مشکی و مات هستند.

پادشاهان بازار لپ‌تاپ‌ها؛ هرچه ارزان‌تر بهتر
 درست است که بدنه دستگاه فلزی ساخته نشده است ولی به محض اینکه با لپتاپ کار کنید، متوجه کیفیت ساخت و استحکام بالای دستگاه خواهید شد. به لطف بدنه عریض لپتاپ، Acer یک کیبورد بزرگ به همراه بخش عدد جداگانه را روی سری E1-571 قرار داده است. در بالا سمت چپ کیبورد و در کنار بلندگوی لپتاپ، کلید پاور دستگاه قرار دارد. کلیدها بسیار بزرگ بوده و با وجود اینکه کیبورد از نوع جزیرهای نیست، تایپ کردن با کیبورد دستگاه بسیار لذتبخش است. تاچ پد نیز به خوبی طراحی شده و از حساسیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

پادشاهان بازار لپ‌تاپ‌ها؛ هرچه ارزان‌تر بهتر
 قیمت مناسب

  پورت USB 3 ندارد

قیمت: حدود یکمیلیون و 450 هزار



 Inspiron 5110-E

Dell

هیچ چیز بهتر از این نیست که لپتاپی ارزانقیمت داشته باشیم که در ضمن بسیار شکیل، زیبا و استایلیش به نظر برسد.  Dell Inspiron N5110  از همان لپتاپهای ارزانقیمت و با امکانات خوب است. طراحی و کیفیت ساخت N5110 خوب است. مدت شارژدهی باتری در مدل مجهز به پردازنده Corei3 با باتری 48 وات ششسلولی و WiFi روشن، روشنایی ماکزیمم نمایشگر و استفاده از آن در کارهای نسبتا سنگین باتری به حدود سه ساعت و 33 دقیقه رسید. این مدت زمان شارژدهی برای لپتاپی 15.6 اینچی با این قیمت بسیار خوب است.

پادشاهان بازار لپ‌تاپ‌ها؛ هرچه ارزان‌تر بهتر
 نمایشگر همچنان کاملا براق است و به راحتی نور محیط را بازتاب میکند. این مسئله در زیر نور آفتاب میتواند کمی مشکلساز باشد. هرچند که نمایشگرهای براق اصولا کمی با کیفیتتر از نمایشگرهای مات هستند. کیفیت دید از زاویه عمودی هم به خوبی کیفیت دید از زاویه افقی نیست و رنگها خیلی زود تغییر وضعیت میدهند. با وجود امکانات سخت افزاری بسیار زیاد و عالی با بدنهای ساخته شده از پلاستیک مواجه هستیم که همچنان کاملا استایلیش به نظر میرسد. به خصوص پیرامون صفحه کلید که به رنگ کروم ساخته شده و اگر دقت نکنید ممکن است اصلا متوجه پلاستیکی بودن آن نشوید.

پادشاهان بازار لپ‌تاپ‌ها؛ هرچه ارزان‌تر بهتر
 صفحه نمایش LED

  تقریبا ندارد

قیمت: حدود یک میلیون و 700 هزار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد