همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

کتاب لوله‌کاری و اتصالات سیم و کابل


با سلام. کتاب لوله‌کاری و اتصالات سیم و کابل را می توانید از لینک زیر دانلود و مطالعه نمایید. این کتاب در 154 صفحه آماده شده است.

*** با معرفی وبلاگ مهندسی برق در سایت ها، وبلاگ ها، فروم ها، انجمن ها و ...

دیگران را نیز با این وبلاگ آشنا سازید تا انها نیز از مطالب ارائه شده استفاده نمایند. ***


۵۰ مدار طراحی شده برق صنعتی


50 مدار طراحی شده برق صنعتی ، شامل مدارات کنتاکتوری راه اندازی الکترو موتور ها و نحوه سیم بندی کلید ها و . . . (مدار فرمان و قدرت) این مدارات در قالب جزوه ای به صورت فایل PDF قرار دارد که می توانید در این پست دانلود کنید.


بنا به درخواست دوستان بازدید کننده و جهت سهولت در دانلود ، فایل مذکور در سرور دیگری نیز آپلود شد


انتخاب عینک دودی مناسب


انتخاب عینک دودی مناسب


سلامت نیوز:
یک عینک دودی مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟ ‌آیا اصلاً وجود چنین وسیله‌ای در سبد خرید تابستانی ما مناسب و ضروری است؟ چه افرادی باید از عینک دودی استفاده کنند؟ اینها و سؤالات دیگری از این دست در بحبوحه شروع فصل گرما و شدت یافتن تابش اشعه خورشید بیشتر از همیشه برای ما مطرح می‌شوند. به همین منظور گفت‌وگویی با دکتر ابوالفضل رحیمی انجام دادیم که به بسیاری از سؤالات ما درباره عینک دودی پاسخ دادند و هر آنچه را لازم است در مورد آن بدانید، با صبر و حوصله تشریح کردند:


ادامه مطلب ...

درباره مدل موهای پسرانه

مدل مو : برخلاف خانم ها که هر از گاهی مدل مو های مختلفی را امتحان می کنند آقایان معمولا همیشه یک مدل مو  ثابت دارند.

ادامه مطلب ...

مدل موی سال 91!(تصویری)

سلام خدمت دوستای گلم
امروز براتون چندتا مدل مو گذاشتم البته از نوع دخترانه, واسه اونایی که این روزا عروسی دعوت دارن .............. حالشو ببرین
نظر یادتتون نره ها ...





ادامه مطلب ...

کدام کرم ضد آفتاب بهتر است؟


اگر ضد آفتاب به پوستتان می‌زنید از مقادیر کافی استفاده کنید که همه پوست را بپوشاند و دست کم هر دو ساعت یک بار، ضد آفتاب خودتان را تجدید کنید.
با گرم شدن هوا و شدت گرفتن آفتاب خیلی‌ها تازه به فکر استفاده از کرم ضد آفتاب می‌افتند، اگرچه استفاده از کرم‌های ضد آفتاب مخصوص تابستان نیست و باید در تمام ماه‌ها و فصل‌ها برای پیشگیری از سرطان پوست از آن استفاده کرد. با این حال به نظر می‌رسد هنوز عده‌ای نمی‌دانند که باید از چه نوع ضد آفتابی استفاده کنند تا بتواند از پوست آنها در برابر آفتاب محافظت لازم را داشته باشد.
متخصصان معتقدند هنوز 25 درصد از ضد آفتابهایی که در بازار هستند کارآیی لازم را ندارند.

ادامه مطلب ...

روش صحیح استفاده از اتو مو


این توصیه‌ها را جدی بگیرید

1- موهای تمیز را اتو کنید:

بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید، از اتوی مو برای حالت دادن و صاف کردن موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، اگر از اتوی مو استفاده کنید، این چربی‌ها و آلودگی با حرارت اتو به خورد موهایتان می‌روند و موهایتان آسیب می‌بینند.

ادامه مطلب ...