همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

پوست شما از چه نوعی است؟ Skin Type

چهار نوع پوست از نظر میزان چربی وجود دارد: پوست معمولی، خشک، چرب و مرکب. هر کدام از این پوست ها نیازمند مراقبت ویژه ای هستند.



ادامه مطلب ...

روش‌های مختلف فر دادن مو Curled hair



خیلی از خانم‌ها دوست دارند که هر چند وقت یک‌بار در ظاهر خود تنوعی به وجود بیاورند، یکی از مهم‌ترین ابزارهای این تنوع موها هستند که تنها با تغییر رنگ یا حتی حالت آنها چهره بطورکامل تغییر می‌کند، مثلا فر کردن که این روزها خیلی رواج پیدا کرده‌است. مهم‌ترین قدم قبل از فر کردن مو‌ها  این است که بدانید دقیقا می‌خواهید چه کار کنید؛ با چه موادی، با چه تکنیکی و پیش کدام متخصص. بین مواد‌ی که برای زیبا‌تر شدن مو استفاده می‌شود  فر جزء قوی‌ترین مواد است بنابراین مو پس از مصرف مواد فربیشتر نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد بنابراین اگر اهل رسیدگی به موهایتان نیستید در مورد این موضوع جدی‌تر فکر کنید. در غیر این صورت بعد از مدتی نخواهید دانست با موهای وزشده‌تان چه کنید. قدم مهم بعدی پیدا کردن آرایشگر متخصصی است که موهایتان را نسوزاند. البته راه‌های خانگی زیادی هم وجود دارد که آسیب کمتری به موها وارد می‌کنند.

ادامه مطلب ...

همه چیز درباره «خودزشت پنداری زنانه» Ugly events Ladies

آمارها نشان می‌دهد 50درصد از زنان از ظاهر خود راضی نیستند و بعضی از آنها عیب‌های بسیار کوچک صورت و بدن خود را بسیار بزرگ می‌بینند.به طور کلی می‌توان گفت شدت این بیماری در هر شخص نسبت به دیگری متفاوت است.

مجله سیب سبز:  هر زمان مقابل آینه می‌ایستم یا یکی از عکس‌های خود را نگاه می‌کنم، نفسم بند می‌آید و از دیدن خودم متنفر می‌شوم. من شخصی را می‌بینم که با تصوراتم فرق دارد و کاملا برایم بیگانه است. بیشتر اوقات فکر می‌کنم زیر چشمانم گود افتاده یا برعکس دو کیسه سیاه و کبود در زیر آن قرار گرفته‌ است. من از شکل بینی خودم هم متنفرم، زیرا بسیار بزرگ و گوشتی است و بخش زیادی از صورتم را گرفته.  متاسفانه نیمه راست صورت من هم تفاوت زیادی با نیمه سمت چپ دارد؛ به همین دلیل هنگامی که در کنار دوستانم راه می‌روم، مدام در طرفی قرار می‌گیرم که آنها قسمت راست صورتم را ببینند.



ادامه مطلب ...

سری جدید بازی های آنلاین Online Games

سلام دوستای گلم

این پست مخصوص کسایی که عاشق بازی های آنلاین هستن


بازی Building Demolisher

با استفاده از گوی های موجود باید با انتخاب زاویه مناسب خانه ها را به طور کامل تخریب کنید. دقت داشته باشید باید کاملا خراب شوند تا بتوانید به مراحل بعدی بروید. بازی با ماوس انجام میگیرد.


بازی King Of Shapes

خانه ها و موانع را بسازید و بعد آن ها را خراب کنید! ولی بسیار دقت داشته باشید که در این ساختن و تخریب آدمکها را به جای اصلی اش برسانید! یک بازی فکری نسبتاً دشوار برای علاقه مندان به این بازی ها که برای شما آماده شده است. بازی مرحله ای است و با ماوس انجام می شود.


بازی Monsterland 2

باید سعی کنید با کمترین حرکت ممکن مربع قرمز رنگ کوچک را برروی مستطیل قرمز رنگ بزرگ برسانید. سایر مربع ها و مستطیل ها با کلیک بر رویشان حذف می شوند.


بازی Ninja Rampage

یک بازی ماجراجویی پر هیجان که در آن شما نقش یک نینجا را بر عهده دارید که باید با کشتن تمامی دشمنان به مراحل بعدی بروید. برای حرکت از دکمه های جهت گر و برای شمشیر زدن از دکمه های A,S,D استفاده کنید.


بازی Zayo

حرکت زایو با دکمه های A,D,S,W انجام میگیرد و با کلیک ماوس نیز  گلوله شلیک می کند یا ضربه وارد می کند. جعبه های موجود بر سر راهتان را بدست بیاورید تا سلاحتان پیشرفته تر شود و بهتر به بازی ادامه دهید.



 اوقات خوب و خوشی را برای شما دوستان گلم آرزو میکنم