همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

با این 7 کار عمر موبایل خود را افزایش دهید mobile



تقریبا همه چیز در دنیا برای داشتن عمر طولانی تر و زندگی سالم تر، به مراقب و نگهداری نیاز دارند. گوشی های موبایل نیز از این قاعده مستثنا نیستند. برای اینکه موبایلتان زمان بیشتری با شما بماند و همراهتان باشد باید از آن خوب مراقبت کنید. می پرسید چگونه؟ 7 روشی که در ادامه ذکر کرده ایم را مطالعه کنید تا همراهتان طولانی تر همراهتان باشد.



ادامه مطلب ...

ارزان‌ترین و موثرترین کرم دنیا Cream


حتما تا به حال برگ‌های پهن تیغ‌دار گیاه آلوورا را دیده‌اید، چه در عطاری‌ها، چه در داروخانه‌ها یا حتی باغ‌های گل اما واقعا این برگ‌های تیغ‌دار چه فایده‌ای دارند که روز به روز رواج بیشتری پیدا می‌کنند؟ بیشترین فایده این برگ‌ها در ژلی است که درون آن وجود دارد، برای به‌دست آوردن این ژل باید تیغ‌هایی را که در لبه برگ‌ها قرار دارد جدا کنید تا از جای خالی آنها ژلی ترشح شود؛ ژلی که قیمت چندان بالایی ندارد ولی در عوض خاصیت‌هایی دارد که شاید در کرم‌های گران‌قیمت هم به راحتی پیدا نشود.



ادامه مطلب ...

چطور یک «دستبند دوستی» زیبا ببافید! Friendship Bracelets

شما اگر بخواهید به دوستتان یک یادگاری یا هدیه خوب بدهید چه‌کار می‌کنید؟ می‌روید بازار و دنبال هدیه‌می‌گردید؟ اگر جوابتان مثبت است احتمالا همیشه برایتان کادو خریدن کار سختی خواهد بود زیرا باید پول کافی و وقت لازم برای گشتن در بازار را داشته ‌باشید و... اما ما توصیه می‌کنیم اینقدر سخت نگیرید؛ شما می‌توانید یک هدیه ارزان ولی باارزش برای دوستتان در نظر بگیرید؛ هدیه‌ای منحصربه‌فرد که فقط مخصوص او بوده و ذره ذره آن نشان‌دهنده عشق شما به اوست؛ یک دستبند دستباف که در تمام جهان هم معروف به دستبند دوستی است.



ادامه مطلب ...

همه چیز درباره خرید عطر و ادکلن Perfume and Cologne

هر روزعطرهای پر زرق و برق و رنگارنگی وارد بازار می‌شود؛ عطرهایی با رایحه‌های متفاوت و قیمت‌های مختلف.اما انگار دیگر تولیدکنندگان به این حد اکتفا نمی‌کنند، آنها به دنبال یک چیز نو و یک تحول بزرگ هستند تا جایی که بعضی از خبرگزاری‌های بزرگ دنیا خبر از تولید عطر خوراکی داده‌اند؛ عطری که بخورید و بعد بدنتان خوشبو شود! شاید عجیب باشد اما گویا در این دنیای هزاررنگ دیگر نباید از هیچ چیز تعجب کرد. اما واقعا عطر از کجا به اینجا رسید؟ اصلا چه شد که انسان‌‌ها به فکر تولید عطر و توسعه این صنعت افتادند؟ چه کسانی در ساخت این ماده خوشبو نقش داشتند؟ و اصلا عطرها در طی تاریخ چه مسیری را طی کرده‌اند تا به امروز رسیده‌اند؟ اینها همه سؤالاتی است که سعی کرده‌ایم در این گزارش به آنها جواب دهیم.البته در کنار آنها تمام نکات ضروری را که هنگام خرید و استفاده از عطر به آنها نیاز دارید آورده‌ایم ؛ از روش تشخیص عطر تقلبی و اصلی گرفته تا تفاوت عطرهای مختلف و عطر فصل و... .




ادامه مطلب ...

حبیب: برای اعتقادات قلبی‌ ام به مجوز نیازی ندارم!

خبرگزاری ایسنا: «حبیب محبیان» دو سه سالی هست که گه‌گاه در خیابان‌های تهران دیده می‌شود و انتشار عکس‌های یادگاری دوستدارانش با این خواننده در خیابان‌های تهران و برخی نقاط دیگر کشور، دیگر هیچ شک و شبهه‌ای را در بین مخاطبان موسیقی باقی نگذاشته که همان‌گونه که برخی اخبار از این واقعیت حکایت می‌کرد، او در ایران است و وطنش را برای ادامه‌ی فعالیت‌های هنری‌اش انتخاب کرده‌ است.


اما در سال‌های گذشته صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های فراوانی هم در این زمینه مطرح شده که هیچ‌گاه از سوی مسوولان به طور رسمی تائید یا تکذیب نشده است. نبود هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مدیران عالی فرهنگی، باعث شد هر روز شاهد شایعات و اخبار درگوشی درباره‌ی این خواننده، در محافل و سایت‌های خبری باشیم تا رفته رفته ماجرای «حبیب» و ادامه‌ی فعالیت‌های او در داخل کشور، سوال بزرگ بسیاری از اهالی هنر در ایران باشد.




ادامه مطلب ...

همه آنچه در مورد لاستیک​ها باید بدانید About Tires

هم با نام تایر شناخته می‌شود و هم لاستیک و تنها بخشی از خودرو است که با سطح زمین درتماس است. درتماس با سطح زمین؛ آسفالت، شن و ماسه، سنگ ریزه، خاک، گِل و... با تایرها برخورد دارند. به همین خاطر مقاومت آن‌ها در برابر این مواد از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله آموزشی سعی داریم تا به ساده‌ترین صورت ممکن لاستیک را برایتان شرح دهیم.




ادامه مطلب ...

هک کردن پین کد مثل آب خوردن است Hack pin code

خوانندگان این مقاله شوخی هایی در مورد رایج ترین پین کد ها کرده بودند و پین کدهایی پیشنهادی خود را داده بودند. یکی از کاربران گفته بود: «پین کد من شماره کمدم در پایگاه نیروی هوایی بود یعنی سی سال پیش که در حال خدمت بودم، و این پایگاه دیگر وجود خارجی ندارد. اگر می توانید آن را هک کنید!» اگر کارت عابر خود را در خیابان گم کردید، فکر می کنید کسی که آن را پیدا می کند می تواند به راحتی پین کد آن را حدس بزند؟


ادامه مطلب ...

سری جدید بازی های آنلاین Online Games

سلام خدمت دوستای گلم

مخصوصا اونایی که طرفدار بازی های آنلاین هستن. اینم سری جدید بازی های آنلاین برای شما عزیزان 


بازی Cut the Rope

در طول بازی حباب هایی وجود دارد که با افتادن هویج درونشان ، آنرا به سمت بالا خواهد برد که با کلیک بر روی حباب، خواهد ترکید و سقوط خواهد کرد که این مسئله که کی و کجا از آن استفاده خواهید کرد به هوش شما بستگی دارد!


بازی OX

ردیف سه تایی افقی یا عمودی و یا مورب را با حرف خود پر کنید. بازی به صورت تک نفره (با کامپیوتر) و دو نفره تعبیه شده است که در شروع بازی انتخاب میکنید.


بازی متهم را پیدا کن!

در ابتدا به مدت چند ثانیه چهره متهم نشان داده می شود، سپس شما باید با رجوع به حافظه تان ان را از بین چهره های متفاوت پیدا کنید. رفته رفته تعداد متهمان و چهره ها بیشتر شده و بازی دشوار تر می شود.


بازی معمای اتمی!

با کلیک بر هر پیوند آن حذف میشود. دقت کنید که با برخورد هم نوع هاست که هر پیوند از بین می رود.


بازی Crash

کرش، شغال دوست داشتنی نسل نسبتاً جدید گیم باز ها.یک بازی از سری بازی های کرش که مطمئناً از آن لذت خواهید برد.




اگر زخم معده دارید، این مقاله را بخوانید Ulcer



مصرف بی‎رویه قرص‎های مسکن، زخم معده را تشدید می‎کند. دکتر علیرضا معیری کاظمی در گفت وگو با ایسنا، درخصوص بیماری‎های زخم معده و پپتیک افزود: بیماری‎های زخم معده و پپتیک جزء بیماری‎های بسیار شایع در جوامع ما هستند. عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه زخم‎های پپتیک شامل زخم‎های معدی و دوازدهه هستند، اظهار کرد: این بیماری‎ها از طریق علائم بالینی، فیزیوپاتولوژی و اقدامات درمانی تشخیص داده می‎شوند.

ادامه مطلب ...

مقاله توپ درمورد دوربین های مدار بسته


سلام خدمت دوستان

در این پست برای کسایی که دنبال یه مقاله توپ دنبال دوربین های مدار بسته میگردن یه فایل word گذاشتم که حالشو ببرن


حجم فایل : 436 :کیلو بایت

دانلود فایل

پوسته ویندوز ۸ برای اکس پی, Windows 8 Skin Pack 2.0 For XP


اگر از ویندوز xp خود خسته شده اید و میخواهید چهره جدیدی به ویندوز خود دهید و می خواهید محیط زیبای ویندوز جدید ۸ را نیز تجربه کنید می توانید با استفاده از پوسته ی Windows 8 Skin Pack محیط ویندوز XP را به ویندوز ۸ تبدیل کرده و از آن لذت ببرید.


حجم فایل : 14.84 مگابایت

دانلود فایل

مرورگر فایرفاکس Firefox 18.0.1


Firefox 18.0.1  محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. کاربران اینترنت در جهان این مرورگر را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش مجبوبتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera میدانند .


ادامه مطلب ...