همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

مقاله هایی از سایت IEEE سری دوم

سلام

این بار سری دوم از مقاله ها به دستم رسیده که براتون گذاشتم و امید وارم که براتون مفید باشه

بازم میگم نظر یادتون نره. مرسی

دانلود سلول هیبرید

دانلود سلول های پایه سوئیچینگ

دانلود ژنراتور پالس گاوسی

دانلود پوشش سد در شبکه های حسگر دوربین

دانلود افزایش سرعت روی چیپ

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف محمودی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
سایتت خیلی عالیه.
من دانشجویه ارشدرشته برق قدرت هستم.
اگه ممکنه برام چند تا مقالهIEEE در موردPOWER SYSTEM یاpower delivery برام پیدا کنی
موضوعش هر چی می خواد باشه فرقی نمی کنه فقط می خوام در زمینه power system یا power delivery باشه.
یه نکته دیگه اینکه مقاله ها از سال 2007 تا2012 باشن.
خیلی بهشون محتاجم.
من این مقالات رو تا تاریخ هشتم آبان ماه نود می خوام
تو رو خدا یه کاریش بکن یا حداقل یه ایمیل بزن که چطور پیداشون کنم.
دستت درد نکنه
من منتظرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد