همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

همه چیز از همه جا برای تو

دنیای سرگرمی های خاص خاص

راهنمای تصویری خرید خودروی هاچ بک Video guide to buying cars Hat







این خودرو که در ایران به نام 207 شناخته می شود ، در اصل همان 206+ است. کیفیت ساخت قطعات داخلی نسبت به 206 بالاتر است. وقتی موضوع بحث، خودروهای زیر 15 میلیون تومان است بازار در انحصار خودروهای درجه2 و 3 داخلیست. اما وقتی پا به محدوده 25 تا 30 میلیون تومان می گذاریم ، بازار رقابتی تر می شود و می توان گفت این خودرو خیلی جایگاه مناسبی با این قیمت ندارد. در این محدوده می توان آوانته، زانتیا یا حتی ماکسیمای کارکرده را انتخاب کرد.









 یاریس 2012 توانست معایب نسل قبلی خود را برطرف کند. کنسولی که دلنشین نبود جای خود را به یک کنسول سرگرم کننده داده و امکانات چشمگیرتری مشاهده می شود. توان حرکتی بهبود یافته و هنوز هم در مصرف سوخت بهینه حرف اول را می زند.









سیستم تعلیق از نسل قبلی به طور محسوس اسپرت تر است. تعویض دنده از پشت فرمان کمی تنبل عمل می کند. صندلی ها به خوبی راننده را فرا می گیرند و امکانات رفاهی و دینامیکی خوب ، این خودرو را تکمیل می کند.طراحی بخش انتهایی خودرو مدرن و جذاب است. فضای سرنشینان عقب از خودروهای هم کلاس خود بیش تر است. قیمت حدود 60 میلیون تومان برای این سواری مطلوب نیست. همچنین قیمت قطعات یدکی و به خصوص اجزای بدنه بسیار بالاست، البته اگر از کمیاب بودن آن صرف کنید.








طراحی بدنه جولیتا کاملا با سایر هاچ بک های بازار متفاوت است.در نمای جانبی و پشت می توانید رگه هایی از طراحی اصیل ایتالیایی را آمیخته با خطوط اسپرت مشاهده کنید. یکی از جذاب ترین نکات جولیتا ، طراحی مخفی دستگیره درب های عقب است که نمادی از طراحی خاص و نامتقارن ایتالیایی به حساب می آید. فضای داخلی جولیتا از آنچه که از بیرون به نظر می رسد بزرگتر و جادار تر است و به همین دلیل سرنشینان از محیط نسبتا مناسبی برخوردارند.فضای پای سرنشینان عقب که معمولا یکی از آزار دهنده ترین نکات هاچ بک های اروپایی به شمار می آید در این آلفا ، مناسب و قابل قبول است. هندلینگ جولیتا  قابل قیاس با ب ام و سری 3 است. سیستم فنربندی مدرن این خودرو چسبندگی بالایی به راه ایجاد می کند و هر راننده ای می تواند جسارت خود را در عبور از پیچ ها با سرعت های مختلف امتحان کند. راننده جولیتا دو راه دارد تا رفتار TCT را آن طور که می‌خواهد تنظیم کند. انتخاب اول قرار دادن سیستم آلفا بر روی حالت DNA است که در این حالت کلیه تنظیمات برای دینامیک، شرایط طبیعی و هر گونه آب و هوایی طوری تنظیم می‌شوند که رفتار موتور، سطح فرمان‌دهی و استقامت الکتریکی شاسی به بهترین حالت با تغییرات دنده تغییر کنند. انتخاب دوم هم حالتی بین جعبه‌دنده اتوماتیک و دستی در اختیار راننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد